Текст песни Медленно - Урок 34 - Расставление вещей по местам.
0 чел. считают текст песни верным
0 чел. считают текст песни неверным
Урок 34 - Расставление вещей по местам. Frank: Мишель, ты не могла бы помочь мне навести порядок перед тем, как мы пойдём? ► Michelle, Can you help me clean things up before we go? Michelle: Конечно. Куда я должна положить эту чашку? ► Sure. Where should I put this cup? Frank: Какую чашку? ► Which cup? Michelle: Красную. ► The red one. Frank: Положи её на стол. ► Put it on top of the table. Michelle: Как насчёт этого фрукта? ► How about this fruit? Frank: Это положи в холодильник. ► Oh, that goes in the refrigerator. Michelle: А вот те карандаши? Что мне с ними делать? ► And those pencils? What should I do with them? Frank: Понеси их наверх и положи их в спальню. ► Bring those upstairs and put them in the bedroom. Michelle: Как насчёт этой ручки? ► How about this pen? Frank: Дай её мне. Она мне нужна для использования. ► Give it to me. I need to use it. Michelle: Что ты хочешь, чтобы я сделала с той бумагой вон там? ► What do you want me to do with that paper over there? Frank: Ты можешь её выбросить. Она мне больше не нужна. ► You can throw that away. I don't need it anymore. Michelle: Мусор полон. ► The trash is full. Frank: Хорошо, тогда положи его в пакет и вынеси на улицу. ► Alright, then please put it in a bag and take it outside. Michelle: Хорошо. Теперь что? ► OK. Now what? Frank: Я думаю, мы закончили. Можешь выключить свет и закрыть дверь? ► I think we're finished. Can you please turn off the lights and shut the door? Michelle: Конечно. ► Sure. Смотрите также:
Все тексты Медленно >>> |
|
Lesson 34 - the pavement of things in places.
Frank: Michel, you could not help me clean up before we go?
► Michelle, Can You Help Me Clean Things Up Before WE GO?
Michelle: Of course. Where should I put this cup?
► Sure. Where Should I Put This Cup?
Frank: What cup?
► WHICH CUP?
Michelle: Red.
► The Red One.
Frank: Put it on the table.
► Put It On Top of the Table.
Michelle: How about this fruit?
► How about this fruit?
Frank: It is put in the refrigerator.
► Oh, That goes in the refrigerator.
Michelle: And these are those pencils? What should I do with them?
► AND THOSE PENCILS? What Should I Do With Thatm?
Frank: Ponii them upstairs and put them in the bedroom.
► Bring Those Upstairs and Put Them in the Bedroom.
Michelle: How about this handle?
► How about this Pen?
Frank: Give her to me. I need her to use.
► Give IT to Me. I need to use it.
Michelle: What do you want me to do with that paper won there?
► What do you want me to do with that paper over there?
Frank: You can throw it out. I don't need it anymore.
► YOU CAN THROW THAT AWAY. I don't need it anymore.
Michelle: trash is full.
► THE TRASH IS FULL.
Frank: Well, then put it in the package and take it on the street.
► Alright, Then Please Put It In A Bag and Take It Outside.
Michelle: Good. Now what?
► OK. Now What?
Frank: I think we finished. Can you turn off the light and close the door?
► I THINK WE'RE FINISHED. Can You Please Turn Off The Lights and Shut The Door?
Michelle: Of course.
► Sure.