Текст песни Мужской хор Подворья Троице-Сергиевой Лавры в Москве - 2-е Евангелие Святых Страстей
0 чел. считают текст песни верным
0 чел. считают текст песни неверным
Во вре́мя о́но, изы́де Иису́с со ученики́ Свои́ми на он пол пото́ка Ке́дрска, иде́же бе вертогра́д, во́ньже вни́де Са́м и ученицы́ Его́. Ве́дяше же Иу́да предаяй Его́ ме́сто: я́ко мно́жицею собира́шеся Иису́с ту со ученики́ Свои́ми. Иу́да же прие́м спи́ру, и от архиере́й и фарисе́й слуги́, прии́де та́мо со свети́лы и свеща́ми и ору́жии. Иису́с же ве́дый вся гряду́щая Нань, изше́д рече́ им: кого́ и́щете? Отвеща́ша Ему́: Иису́са Назоре́а. Глаго́ла им Иису́с: Аз есмь. Стоя́ше же и Иу́да, и́же предая́ше Его́, с ни́ми. Да я́коже рече́ им: Аз есмь, идо́ша вспя́ть, и падо́ша на земли́. Па́ки же вопроси́ их Иису́с: кого́ и́щете? они́ же ре́ша: Иису́са Назоре́а. Отвеща́ Иису́с: Рех вам, я́ко Аз есмь. А́ще у́бо Мене́ и́щете, оста́вите сих ити́. Да сбу́дется сло́во, е́же рече́: я́ко и́хже дал еси́ Мне́, не погуби́х от них никого́же. Си́мон же Петр, и́мый нож, извлече́ Его́ и уда́ри архиере́ова раба́, и уре́за ему́ ухо десно́е: бе же Имя рабу Малх. Рече́ же Иису́с Петро́ви: вонзи́ нож в но́жницу. Ча́шу юже даст Мне Оте́ц, не и́мам ли пи́ти ея́? Спи́ра же и ты́сящник, и слуги́ иуде́йския я́ша Иису́са, и связа́ша Его́. И ведо́ша Его́ ко А́нне пе́рвее: бе бо тесть Каиа́фе, и́же бе архиере́й ле́ту тому́. Бе же Каиа́фа да́вый сове́т иуде́ом, я́ко у́не есть еди́ному челове́ку умре́ти за лю́ди. По Иису́се же идя́ше Си́мон Петр, и други́й учени́к: учени́к же той бе зна́ем архиере́ови, и вни́де со Иису́сом во двор архиере́ов. Пе́тр же стоя́ше при две́рех вне: изы́де у́бо учени́к той, и́же бе зна́ем архиере́ови, и рече́ две́рнице, и введе́ Петра́. Глаго́ла же раба́ две́рница Петро́ви: Еда́ и ты учени́к еси́ Челове́ка Сего́? Глаго́ла он: несмь. Стоя́ху же раби́ и слуги́ огнь сотво́рше, я́ко зима бе, и гре́яхуся: бе же с ни́ми Петр стоя́ и гре́яся. Архиере́й же вопроси́ Иису́са о ученице́х Его́, и о уче́нии Его́. Отвеща ему́ Иису́с: Аз не обину́яся глаго́лах миру: Аз всегда́ учах на со́нмищих, и в це́ркви, иде́же всегда́ иуде́е сне́млются: и тай не глаго́лах ничесо́же. Что Мя вопроша́еши? Вопроси́ слы́шавших, что́ глаго́лах им: се си́и ве́дят, я́же Рех Аз. Сия́ же ре́кшу Ему́, еди́н от предстоя́щих слуг уда́ри в лани́ту Иису́са, рек: та́ко ли отвещава́еши архиере́ови? Отвеща́ ему́ Иису́с: а́ще зле глаго́лах, свиде́тельствуй о зле: а́ще ли до́бре, что́ Мя бие́ши? Посла же Его́ А́нна свя́зана к Каиа́фе архиере́ови. Бе же Си́мон Петр стоя́ и гре́яся. Ре́ша же ему́: Еда́ и ты от ученик Его́ еси́? Он же отве́ржеся, и рече́: несмь. Глаго́ла един от раб архиере́ов, ю́жика сый, ему́же Петр уре́за ухо: не аз ли тя ви́дех в вертогра́де с Ним? Па́ки у́бо Петр отве́ржеся, и а́бие пе́тел возгла́си́. Ведо́ша же Иису́са от Каиа́фы в прето́р, бе же утро: и тий не внидо́ша в прето́р, да не оскверня́тся, но да ядя́т па́сху.
Смотрите также:
Все тексты Мужской хор Подворья Троице-Сергиевой Лавры в Москве >>> |
|
At the time of the time, Ishus with his disciples on him on him the floor of the curle of Kedrsk, the idea of Be helicopter, and even at the same way and his student. The belief of Juida betray him a terrible: I am gathering in many Jesus with your disciples. I will receive the back, and from the bishop and the Pharisee servants, he was given the luminaries and shifts and the weapons. Jesus, the whole believer of the future Nan, willing the speech to them: do you and someone and you? Reply to him: Jesus Nazorea. Ice verb by Jesus: I am. There is a thing and Iuda, and also betraying him, with a nim. Yes, as well as the speech to them: I am, Idosh to drop off, and the plow on the earth. Paki the question of their Jesus: do you and you? They are Resh: Jesus Nazra. Reply to Jesus: Reh to you, I am, I am. If you are and you will and remain, remain it. Yes, the Slovo will be conducive, even a speech: as if he gave it to me, not destroyed from them. Simon is Peter, and the knife, extracting him and the success of the bishop of Raba, and the urese of his ear of Desnoe: the name of the slave Malh. Speech Jesus Petrovy: put a knife into the night. Chatter will give me a father, do not Imam with her? The speaker is both the same, and the servants of the Jewish Yash Jesus, and his tied him. And he was led by Ainne more likely: if the father -in -law of Caiaf, and also the bishop Lesu Tom. Bet Kaiafa, a giving advice by Judah, as if he is a single man to die for the people. According to Jesus, the Simon Peter, and the other student: the student of the bishop, and to Downs with Jesus into the courtyard of the bishop. The pen is at two -ruhs outside: I am out of that student of that, and we also know the bishoperovi, and the speech is two -year -olds, and introduce Petra. The slave of Petrovy said the slave: food and you are a student of this human? He said: Nonm. Standing is a slavery and servants of the fire, as well as winter, and sneaking: it is a while Peter with a standing and shining. The bishop of Jesus about his student, and about his studies. The answer to him Jesus: Az is not offended by the verbs to the world: Az is always lectures on the rally, and in Tserkvka, the idea is always dreaming of Judea: and Tyza is not a verb. What do I ask? The question of those who heard what verbs they: Cei believe, this is more Reh Az. I shive the one, one, one from the presenting servants by the luck in the Lanit of Jesus, rivers: Do you answer the bishoperovi? The response to him Jesus: then evil verbs, witness about evil: is it to the bottom, what are my scourges? The ambassador of his ANNNA is sown to Caiafa Bishoperovi. Bet Simon Peter Standing and shining. Resha is to him: Food and you from his student? He is responding, and speech: Denm. She said the only one from the slave of the bishop, Yuzhika, to him also Peter Ureza's ear: is it not he who Videh in the helicopter with him? Paki ubo Peter responding, and the like he has been led. Jesus led from Caiafa to Praetor, be the morning: and not touched into the Pretor, but they will not be desecrated, but yes they will appear for Pashu.