Текст песни Хор Московского Сретенского Монастыря - Ирмосы канона Великой Субботы
0 чел. считают текст песни верным
0 чел. считают текст песни неверным
Песнь 1. Ирмос: Волною морскою скрывшаго древле гонителя мучителя, под землею скрыша спасенных отроцы: но мы, яко отроковицы, Господеви поим: славно бо прославися. {Κ} Господи, Боже мой! Исходное пение и надгробную Тебе песнь воспою, погребением Твоим жизни моея входы отверзшему и смертию смерть и ад умертвившему. {Α} Горе Тя на Престоле и доле во гробе, премирная и подземная, помышляющая, Спасе мой, зыбляхуся умерщвлением Твоим: паче ума бо виден был еси мертв, Живоначальниче. {Ι} Да Твоея славы вся исполниши, сшел еси в нижняя земли: от Тебе бо не скрыся состав мой, иже во Адаме, и погребен, истлевша мя обновляеши, Человеколюбче. Песнь 3. Ирмос: Тебе, на водах повесившаго всю землю неодержимо, тварь, видевше на лобнем висима, ужасом многим содрогашеся: несть свят, разве Тебе, Господи, взывающи. {Σ} Образы погребения Твоего показал еси, видения умножив. Ныне же сокровенная Твоя богомужно уяснил еси и сущим во аде, Владыко: несть свят, разве Тебе, Господи, взывающим. {Η} Простерл еси длани и соединил еси древле разстоящаяся. Одеянием же, Спасе, еже в плащанице и во гробе, окованныя разрешил еси: несть свят, разве Тебе, Господи, взывающия. {Μ} Гробом и печатьми, Невместиме, содержимь был еси хотением: ибо силу Твою действы показал еси, богодейственно поющим: несть свят, разве Тебе, Господи Человеколюбче. Седален, глас 1: Гроб Твой, Спасе, воини стрегущии мертви от облистания явльшагося Ангела быша, проповедающа женам Воскресение. Тебе славим, тли потребителя! Тебе припадаем, Воскресшему из гроба и Единому Богу нашему! Слава, и ныне, тойже. Песнь 4. Ирмос: На кресте Твое Божественное истощание провидя, Аввакум, ужасся, вопияше: Ты сильных пресекл еси державу, Блаже, приобщаяся сущим во аде, яко Всесилен. {Ε} Седмый день днесь освятил еси, егоже древле благословил еси упокоением дел: преводиши бо всяческая и обновляеши, субботствуя, Спасе мой, и назидая. {Ρ} Силою лучшаго, победившаго Тебе, от плоти душа Твоя разделися, растерзающи бо обоя узы – смерти и ада, Слове, державою Твоею. {Ο} Ад, Слове, срет Тя, огорчися, человека зря обожена, уязвлена ранами и Всесильнодетеля, страшным же зраком погибе. Песнь 5. Ирмос: Богоявления Твоего, Христе, к нам милостивно бывшаго, Исаиа, Свет видев Невечерний, из нощи утреневав, взываше: воскреснут мертвии и востанут сущии во гробех, и вси земнороднии возрадуются. {Ν} Новотвориши земныя, Создателю, перстен быв, и плащаница и гроб являют еже в Тебе, Слове, таинство. Благообразный бо советник Тебе Рождшаго совет образует, в Тебе велелепно новотворящаго мя. {Δ} Смертию – смертное, погребением – тленное прелагаеши: нетленно твориши бо, боголепно безсмертно творя приятие, плоть бо Твоя истления не виде, Владыко, ниже душа Твоя во аде страннолепно оставлена бысть. {Ε} Из Небрачныя прошед и прободен в ребра, Содетелю мой, из Нея соделал еси обновление Евино, Адам быв, уснув паче естества сном естественным и жизнь воздвигнув от сна и тления, яко Всесилен. Песнь 6. {Σ} Ирмос: Ят бысть, но не удержан в персех китовых Иона: Твой бо образ нося, Страдавшаго и погребению давшагося, яко от чертога, от зверя изыде: приглашаше же кустодии: хранящии суетная и ложная, милость сию оставили есте. {Α} Биен был еси, но не разделился еси, Слове, еяже причастился еси плоти: аще бо и разорися Твой храм во время страсти, но и тако един бе состав Божества и плоти Твоея. Во обоих бо Един еси Сын, Слове Божие, Бог и Человек. {Β} Человекоубийственно, но не богоубийственно бысть прегрешение Адамово: аще бо и пострада Твоея плоти перстное существо, но Божество безстрастно пребысть, тленное же Твое на нетление преложил еси и нетленныя жизни показал еси источник Воскресением. {Β} Царствует ад, но не вечнует над родом человеческим: Ты бо, положся во гробе, Державне, живоначальною дланию, смерти ключи развергл еси и проповедал еси от века тамо спящ Смотрите также:
Все тексты Хор Московского Сретенского Монастыря >>> |
|
Song 1.
Eirmos : waves sea skryvshago persecutor of old tormentor , under the earth with a roof otrotsy saved : but we Thou damsel ASIC to the Lord : glorious bo glorified .
{Κ} O Lord my God ! Original song and I will sing you a song funeral , burial thy life moeya opened the inputs and death by death, and slay hell .
{Α} Woe unto thee on the throne , and share in the tomb premundane and underground , and mused my Savior , Thy zyblyahusya killing : more so crazy bo seen wast dead Zhivonachalniche .
{Ι} Yes Thy glory all things filled , hast come down to lower ground from you bo not hidden part of my ilk in Adam , and was buried , rotting on me obnovlyaeshi , Mankind .
Song 3 .
Eirmos : You, on the waters of the whole earth povesivshago neoderzhimo , creature, beheld on the frontal hang , many horror sodrogashesya : innumerable holy, except Thee, O Lord , calling out .
{Σ} images showed Thou Thy burial , vision multiplying . But now thy inmost bogomuzhno hast grasped and those in hell , O Lord : innumerable holy , do not you cry, O LORD .
{Η} prostrated Thou hast joined palms and drevle razstoyaschayasya . Garment , O Savior , hedgehog in the shroud and in the tomb , Thou okovannyya allowed : innumerable holy, except Thee, O Lord , calling out .
{Μ} Coffin and printingWe , Nevmestime , Content wast volition : for thy strength didst action is shown , bogodeystvenno singing : innumerable holy, except Thee, O Lord of Mankind .
Sedalia, Tone 1:
Your coffin , Savior, from the dead warriors streguschii oblistaniya yavlshagosya Angela things were made , propovedayuscha wives Resurrection . You praise , aphids consumer! You cling , was raised from the grave and our One God !
Fame, and now , toyzhe .
Song 4 .
Eirmos : On the cross Thy Divine emptying foreseeing Habakkuk , terror, Cried Thou hast stopped strong power, Blessed join those in hell , Thou almighty .
{Ε} SEDM day this day hast sanctified , Thou hath blessed repose of old cases : prevodishi bo every kind and obnovlyaeshi , subbotstvuya , my Savior , and edifying .
{Ρ} By the power luchshago , pobedivshago thee from thy flesh the soul section , rasterzayuschi bo Wallpaper Ties - death and hell , Word, thy powers .
{Ο} Hell , Word, shit Thee , angry, vain man deified , wounds and hurt Vsesilnodetelya , terrible as SPAR died .
Song 5 .
Eirmos : Manifestation of Thy Christ, mercifully to us byvshago , Isaia , having seen Unfading Light of noschi utrenevav , vzyvashe : and the dead raised vostanut suschii in the graves , and all ye zemnorodnyh rejoice .
{Ν} Novotvorishi earthly woes , the Creator , the finger of the former , and the shroud and coffin hedgehog is in thee, Word, Sacrament . Handsome bo Adviser You Rozhdshago Council forms , in Thee Majestic novotvoryaschago on me .
{Δ} of death - mortal , burial - corruptible prelagaeshi : tvorishi bo imperishable , immortal bogolepno create acceptance , flesh bo Your not a defilement , O Lord , thy soul below in hell strannolepno byst left .
{Ε} From Nebrachnyya proshed proboden and ribs , my Sodetelyu from Ney hast Thou update Levine , former Adam , falling asleep more so natures natural sleep and erecting a life of sleep and corruption , Thou almighty .
Song 6.
{Σ} Eirmos : Yat byst but not deterred in perseh whale Jonah : Your bo wearing image , Stradavshago and burial He granted , Thou from the palace , from the beast begone : priglashashe same Custody : hranyaschii vain and false mercy left this very natural .
{Α} Bien wast but not split art Thou, O Word, Thou eyazhe partook of flesh : If ye bo and destroy your temple during the passion, but also the only taco whi composition and flesh of Thy Godhead . In both Thou alone art the Son , the Word of God , God and Man .
{Β} homicidal but not bogoubiystvenno byst sin of Adam : If ye bo postrada Thy flesh and duodenal being, but Deity bezstrastno prebyst , corruptible same on Your immortality and ultimately offer Thou hast showed netlennyya life source of Resurrection.
{Β} reigns hell, but not forever over the human race : Thou , laid in the tomb , the Sovereign , the Life-Giving Hand , Death keys razvergl Thou hast spoken to and from century customs sleeping