Текст песни Хор братии Соловецкого монастыря - На стиховне стихиры, глас 4.
0 чел. считают текст песни верным
0 чел. считают текст песни неверным
На стиховне стихиры, глас 4. Подобен: Яко добля: Источника приснотекущаго седяща на кладязи видевши жена, терпящи зной премногих страстей исцелительную просяше прияти воду жизни, из Него изливаемую аки поток: юже и прият туне от Слова и не ктому ко кладязю тщится, земному и тленному. Стих: Наляцы, и успевай, и царствуй, истины ради и кротости, и правды. Иудейския обычаи жене гонящей, и свое прилагающей непричастное, причастию воды Христос, приобщи мудрый Содетель, сладкими провещаньми, и просити животекущую сию воду Божественную, юже пивши, ко граду прииде возвещающи бывшая. Стих: Возлюбил еси правду, и возненавидел еси беззаконие. Ни почерпала имаши, и кладязь глубочайший, откуду убо подаси ми воду нетленную? Самаряныня вопияше Ти Христе, Тебе яко человека мнящи, а не Бога, и словесем чудящися: юже вещаньми сладчайшими напоив, и Бога Тя всех тварей исповедати сотворил еси. Слава, и ныне, глас 6: Тако глаголет Господь самаряныни: аще бы еси ведала дар Божий, и Кто есть глаголяй тебе, даждь Ми воды пити, ты бы просила у Него, и дал бы ти пити, да не вжаждешися во веки, глаголет Господь. Смотрите также:
Все тексты Хор братии Соловецкого монастыря >>> |
|
On the poem, stichera, voice 4.
Similar: Yako doble:
The source of the current sedimentary wife sitting on the treasury,
enduring the heat of many passions, healing
receive the water of life, pouring out of him like a stream:
later and pleasant to the tune of the Word, and not to some to the treasure trove, earthly and perishable.
Verse: Crap, and be in time, and reign, truth for the sake of meekness and truth.
Jewish customs to the wife who persecutes, and applies her uncomplicated,
the communion of the water of Christ, partake of the wise Sodetel, with sweet proclamations
and ask for this divine water that’s burning, even after drinking,
to the hail come announcing the former.
Verse: Thou hast loved the truth, and hated thou the iniquity.
Neither did the Imashi draw, and the deepest fount, where should I give the water imperishable?
The Samaritan woman cries out to Thy Christ, as you imagine a man, and not God,
and with a miraculous word:
and Thou God created all creatures of confession.
Glory, and now, voice 6:
Thus the Lord speaks of Samaritan: if you had known the gift of God,
and whoever speaks to you, give me drink water, you would ask him,
and I would give them drink, but not longing for ever, says the Lord.