Текст песни Andrew Macari - Ain't Never Gonna Stop
0 чел. считают текст песни верным
0 чел. считают текст песни неверным
ANDREW MACARI [GREENHOUSE RECORDINGS] Biography: Andrew continued to build a fan base in the highly competitive North American DJ scene, whether playing a deep set in an intimate underground House setting, or a jackin-funky-Chicago-style set at peak time. In 2000, he was a bi-weekly resident at Giant, and had the unique experience (along with Marques Wyatt) of being the first DJs ever to play the official Grammy Awards Party. In 2000 at the Deep-Naked Music-Hula Groove Party WMC (with Attaboy, Swag, Joshua-Iz, Rasoul, Miguel Migs, Marques Wyatt & Mark Farina)... >>>>> "Tracks by Macari have been rocking parties in various cities in North America recently." - Mark Farina, TIME OUT LONDON, April 2001 "Beats so solid and upfront you could park your car on top. Top-shelf deep house with a tough dancefloor core." - JOCKEY SLUT, May 2001 British DJ/Producer Andrew Macari continues to define his career with a growing discography, superb turntable skills and his well established record label Greenhouse Recordings. His producing efforts span a wide variety of House styles including Deep, Latin, Chicago.His DJ sets are as varied and characterized by intense energy and long, well-executed mixes. 2006 is shaping up to be an exciting year for this multi-talented artist who has been sowing the seeds of his musical success for over twenty years. Andrew was born and raised in Nottingham, England. House heads have long known "Notts" as a source of some of the best Deep House in the UK. That is where young "ANDY MAC" (his handle until 1997) began his DJ career at early-80s reggae sound system parties. By 86/87 he was performing at the now-legendary Garage Club on Wednesday nights. During the Acid House "free party" phenomenon of the early-90's, Andrew was a familiar face behind the turntables with various Midlands sound systems such as Babble and the infamous DIY. Andrew began producing in 1995. His first commercial credits were as one-half of the pioneering Tech House duo Flow, who released tracks like "Blind Rithm", and "Fake" on LOW PRESSINGS, and gave impressive 4-turntable performances (most notably at the Atomic Jam '97 in Birmingham). When he toured North America as Flow for the first time in 1997, what was meant as a two-month trip stretched into four. During this time, he remixed John Wicks' Ibizia dancefloor hit "Gypsy". He returned to England inspired and founded FILTER FLOW RECORDINGS, a popular underground House label. In 1998, Toka Project asked Andrew to be the fourth member of their Nottingham-based producing collective. In addition to his talent, Andrew contributed his US press/label/promoter contacts, which he nurtured during return trips to the States. During this time Toka Project released four projects on FILTER FLOW, as well as contributed a track to Miguel Migs' label, TRANSPORT. In August 1999 after several months in the studio, Andrew Macari, Jay Cowley and Andy Riley embarked on a three month/32-city Toka Project "When House Goes Deep" Tour of North America (organized by Hula Groove). Soon after, Toka Project was named one of URB Magazine's "Next 100" artists to watch. Despite their outward success the group's political balance grew tenuous and Andrew moved to Los Angeles. Months later his last Toka Project collaboration "Don't Cry" on VIVA! was released, and remains one of the most popular Toka tracks to date. Also licensed to DJ Heather's "Tangerine" mixed CD on AFTERHOURS. In the US, Andrew faced the challenge of emerging from the anonymity of partnerships like Flow and Toka Project, and establishing "Andrew Macari" as a US-based DJ and producer. He produced a stunningly deep remix of "Smog Sunset" for west coast label INFINITE JAZZ, and collaborated with Jask in Tampa for LARGE MUSIC (unreleased projects). During return visits to the UK, he and Mark Bell |
|
АНДРЕЙ МАКАРИ
[ПАРНИКОВЫЕ ЗАПИСИ]
Биография: Эндрю продолжал собирать фанатов на высококонкурентной североамериканской диджейской сцене, независимо от того, играет ли он глубокий сет в интимной андеграундной обстановке Хауса, или в стиле хакинг в стиле фанки в Чикаго в пиковое время. В 2000 году он дважды в неделю проживал в Giant и имел уникальный опыт (вместе с Маркизом Уайеттом) - стать первым диджеем, когда-либо сыгравшим официальную вечеринку Grammy Awards Party. В 2000 году на вечеринке Deep-Naked Music-Hula Groove Party WMC (с Attaboy, Свагом, Джошуа-Изом, Расулом, Мигелем Мигсом, Маркизом Уайеттом и Марком Фариной) ...
>>>>>
«В последнее время треки Макари устраивают вечеринки в разных городах Северной Америки». - Марк Фарина, ВРЕМЯ-ЛОНДОН, апрель 2001 г.
«Удар настолько твердый и прямой, что вы можете припарковать свой автомобиль на вершине. Глубокий дом на верхних полках с жестким ядром танцпола». - ЖЕЛЕЗНАЯ ШЛЮША, май 2001
Британский диджей / продюсер Эндрю Макари продолжает определять свою карьеру с растущей дискографией, превосходными навыками проигрывателя и своим хорошо зарекомендовавшим себя лейблом Greenhouse Recordings. Его продюсерские усилия охватывают широкий спектр стилей House, включая Deep, Latin, Chicago. Его DJ-сеты столь же разнообразны и характеризуются интенсивной энергией и длинными, хорошо исполненными миксами. 2006 год станет захватывающим годом для этого талантливого артиста, который более двадцати лет сеет семена своего музыкального успеха.
Эндрю родился и вырос в Ноттингеме, Англия. Главы домов издавна называют «Ноттс» источником лучших дип-хаусов в Великобритании. Именно здесь молодой «ANDY MAC» (до 1997 года) начал свою карьеру диджея на вечеринках в стиле регги в начале 80-х. К 86/87 он выступал в ныне легендарном Garage Club в среду вечером. Во время явления «свободной вечеринки» в Acid House в начале 90-х Эндрю был знакомым лицом за вертушками с различными звуковыми системами Midlands, такими как Babble и печально известный DIY.
Эндрю начал продюсировать в 1995 году. Его первые коммерческие кредиты принадлежали половине новаторского дуэта Tech House Flow, который выпустил такие треки, как "Blind Rithm" и "Fake" на LOW PRESSINGS, и дал впечатляющие исполнения с 4 поворотными кругами (наиболее заметно на Atomic Jam '97 в Бирмингеме). Когда он впервые посетил Северную Америку как «Поток» в 1997 году, то, что означало двухмесячное путешествие, растянулось на четыре. За это время он сделал ремикс на хореографический хит Джона Уикса «Цыган». Он вернулся в Англию воодушевленным и основал FILTER FLOW RECORDINGS, популярный андеграундный лейбл House.
В 1998 году Toka Project попросил Эндрю стать четвертым участником их продюсерского коллектива в Ноттингеме. В дополнение к своему таланту, Эндрю поделился своими контактами с прессой / лейблом / промоутером в США, которые он поддерживал во время поездок в Штаты. За это время Toka Project выпустила четыре проекта на FILTER FLOW, а также внесла трек для лейбла Miguel Migs, TRANSPORT. В августе 1999 года, после нескольких месяцев работы в студии, Эндрю Макари, Джей Коули и Энди Райли отправились в трехмесячный 32-городской проект Toka "When House Goes Deep" по Северной Америке (организованный Hula Groove). Вскоре после этого Toka Project был назван одним из артистов URB Magazine «Следующие 100» для просмотра. Несмотря на их внешний успех, политический баланс группы стал слабым, и Эндрю переехал в Лос-Анджелес. Несколько месяцев спустя его последний проект Toka Project "Не плачь" на VIVA! был выпущен и остается одним из самых популярных треков Toka на сегодняшний день. Также лицензирован для смешанного CD DJ Heather "Tangerine" на AFTERHOURS.
В США Эндрю столкнулся с проблемой выхода из анонимности таких партнерских отношений, как Flow и Toka Project, и создания "Andrew Macari" в качестве американского диджея и продюсера. Он создал потрясающе глубокий ремикс «Smog Sunset» для лейбла INFINITE JAZZ на западном побережье, и сотрудничал с Jask в Тампе для LARGE MUSIC (неизданные проекты). Во время ответных визитов в Великобританию он и Марк Белл