Текст песни CHORNABROVA - IV
0 чел. считают текст песни верным
0 чел. считают текст песни неверным
Іх паненкі, калі вайна, ідуць ваяваць. Ну, ня ўсе зь іх, а толькі як бацькі няма ці брата. У баі сармат – напятая цеціва, А дуга, што яе напінае, – дачка сармата. Гойсае лесам вершніца дзікай красы, конь паміж ног і спадніца ўгару без прыліку, і ўланскім пер'ем за ёю лятуць валасы колеру нешліфаванага сэрдаліку. Як Дыяна з Дэмэтрай – то з кушам, то з капачом, і да імшы, як павачка, штонядзелі… Усё, што яны не зваююць сармацкім мячом, прывядуць у палон на аркане сармацкай кудзелі. Я ніколі ня бачыла іншай краіны, дзе гэтак часта пытаюцца: хто мы й куды ідзем? – і шалеюць гэтак, чуючы ад мудрацоў, што яны – дурачкі на дарозе ў канец канцоў. Вельмі часта бывае, што гэтыя мудрацы зьвінавачваюцца ў празьмерным спажываньні мацы і выганяюцца з гораду пад гарматы. На іх месца прыходзяць іншыя мудрацы, якія гавораць ім, што яны – малайцы, бо мудрэц – гэта той, хто хваліць ва ўсім сармата. Лацінскай ці грэцкай веры ты – тут няважна, іх мараль наагул ня мае дачыненьня да Бога. Яны тут паводзяцца так, як дзяўчынка скажа, кірпатая, куца стрыжаная, росту малога. Гаспадыням належыць на золку на рынку стаяць і слухаць, што шэпча гандлярцы рыбаю тая дзяўчынка, і калі не дачуеш, то ты не сарматка, а блядзь, што сябе прапануе сялянам за лусту шынкі. Госпад іх пляжыць то гадамі, то – градам, але вер мне: гэта – невынішчальныя людзі. Дзяўчынка з гандляркаю будуць іхнім урадам, нават калі іх краіны на мапах ня будзе. |
|
Их барышни, когда война, идут воевать.
Ну, не все, а только тогда, когда нет ни отца, ни брата.
В бою Сармат - натянутая тетива,
А арка, которая ее приводит в движение, — дочь сармата.
По лесу скачет всадник дикой красоты,
конь между ног и юбка вверх без сравнения,
и ее волосы летят, как перо копья
цвет нешлифованного сердолика.
Как Диана с Деметрой – то кушом, то лопатой,
и к мессе, как сова, каждое воскресенье...
Все, что они не побеждают сарматским мечом
приведет в плен на веревке сарматского буксира.
Я никогда не видел другой страны, где
так часто спрашивают: кто мы и куда идем? –
и они так безумствуют, услышав слова мудрецов,
что они дураки на пути к концу.
Очень часто бывает, что эти мудрецы
обвиняется в чрезмерном потреблении мацы
и их выгоняют из города под дулом пистолета.
На их место приходят другие мудрецы,
которые говорят им, что они доброжелатели,
ибо мудрец — это тот, кто во всем восхваляет сармата.
Латинской или греческой веры ты – здесь не важно,
их мораль вообще не имеет ничего общего с Богом.
Они ведут себя здесь так, как сказала бы девушка.
короткошерстный, короткошерстный, короткошерстный.
Домохозяйкам приходится стоять на рынке
и послушай, что эта девчонка шепчет рыбному торговцу,
а если не дашь, то ты не сарматка, а шлюха,
что он предлагает себя мужикам за кусочек кабачка.
Господь поражает их иногда годами, иногда градом,
но поверьте мне: это несокрушимые люди.
Девушка и купец будут их правительством,
даже если их страны нет на картах.